سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای سفر و گردشگری

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی- جاذبه های گردشگری و توریستی
نظر

بهترین هتل‌های کوش آداسی، بدروم و مارماریس
ترکیه کشوری با شهرهای دیدنی و ساحلی است و از نظر داشتن طبیعت زیبا یکی از کشورهای بسیار خوب محسوب می‌شود در بخشهای غرب و جنوب غربی، ترکیه شامل شهرهایی با آب و هوایی مدیترانه‌ای و ساحل‌هایی زیبا و عالی است. شهرهای کوش آداسی، مارماریس و همچنین شهر زیبای بدروم از دیدنی‌ترین نقاط در ترکیه هستند که به دلیل داشتن سواحل زیبا و همچنین جاذبه‌های متعدد گردشگری‌شان شناخته شده و پر طرفدار هستند. اگر به این شهرها سفر کنید می‌توانید در طبیعت زیبای آنجا به طبیعت گردی بپردازید جنگل‌های مارماریس برای انواع فعالیت‌های هیجان انگیز خاکی مثل موتور سواری و رفتینگ عالی است. بدروم با داشتن جاذبه‌های تاریخی اش مورد توجه علاقه‌مندان به باستان شناسی است. همچنین شهر کوش آداسی بهترن نقطه برای سفرهای گردشگری دریایی است. تورهای گردشگری کوش آداسی بسیار محبوب و مورد توجه ساحل دوستان است. همچنین تور بدروم و مارماریس بسیار پر طرفدار و خوب هستند. در ادامه برای شما بهترن هتل‌های این شهرها را معرفی خواهیم کرد.

لاویستا بوتیک هتل کوش آداسی
 
از هتل‌های خوب 5 ستاره در تور کوش آداسی ارزان که در کنار دریا قرار دارد لاویستا بوتیک هتل است. این هتل شامل اتاق‌هایی با تزئینات و وسایل زیبا می‌شود و تمامی اتاق‌ها دارای پنجره بزرگ با منظره زیبا و همچنین تراس هستند. در اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند، حمام، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، تهویه مطبوع و همچنین اینترنت پرسرعت وای فای وجود دارد. در رستوران‌های این هتل می‌توانید غذاهای خوشمزه اروپایی، ترکی و مدیترانه‌ای را میل کنید. امکانات این هتل شامل استخر روباز، ساحل اختصاصی، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ مرکز اسپا و همچنین فضایی برای پیاده روی و لذت بردن از طبیعت می‌شود.

هتل آمارا سیلایت الیت کوش آداسی
به گزارش سفر باتو ، از دیگر هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی هتل آمارا سی لایت است که در فضایی بسیار زیبا با درختان نخل قرار گرفته و شامل معماری مدرن و دیدنی می‌شود که در شب بسیار زیبا است. این هتل دارای اتاق‌هایی شامل تراس و همچنین منظره زیبا است. در اتاق‌های این هتل امکاناتی مثل تهویه، اینترنت وای فای، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد. رستوران‌های بسیار خوبی در این هتل وجود دارد که شامل غذاهای آسیایی، اروپایی و ترکی می‌شود. در آنجا می‌توانید در کافی شاپ‌ها نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه را میل کنید. از امکانات این هتل زمین‌های تنیس، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ درمانی، استخر روباز، مرکز اسپا، سونا و جکوزی است.
تور بدروم ارزان را از دست ندهید.

هتل دایمند بدروم
از هتل‌های خوب در بدروم ترکیه هتل دایمند است که در کنار دریا واقع شده است و شامل مناظری دیدنی و امکاناتی کامل و منحصر به فرد می‌شود. این هتل دارای طراحی زیبا و تزئینات داخلی بسیار خوبی بوده و اتاق‌هایی با امکانات مدرن و طراحی شیک دارد. این هتل دارای 7 طبقه بوده و 214 اتاق را شامل می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام، گاو صندوق، مینی بار و تهویه مطبوع هستند. چند رستوران در این هتل وجود دارد که به ارائه غذ اهای خوشمزه دریایی، ترکی و اروپایی می‌پردازند. انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌توانید در کافی شاپ‌های این هتل میل کنید. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل بسیار عالی بوده و شامل استخر روباز، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ درمانی، سونا و جکوزی می‌شود.

هتل بدروم بیچ ریزورت
دیگر هتل خوب و 5 ستاره در شهر بدروم هتل بدروم بیچ ریزورت است که در کنار ساحل قرار گرفته و شامل ساحلی اختصاصی و بسیار عالی با امکانات مختلف تفریحی می‌شود. در این هتل می‌توانید در اتاق‌هایی بسیار زیبا با بالکن که نمایی رو به دریا یا شهر بدروم دارند اسکان داشته باشید. این هتل شامل رستوران‌هایی بسیار باکیفیت با غذاهای متنوع بوده و امکاناتی مانند استخر روباز، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و همینطور باشگاه بازی برای بچه‌ها دارد.
تور روسیه ارزان قیمت چند؟

هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس
شهر مارماریس شهری ساحلی و بسیار زیبا است. هتل بلو بی پلاتینیوم در فضایی بسیار عالی و کنار ساحل قرار گرفته و شامل مناظری زیبا از شهر مارماریس و دریای مدیترانه می‌شود. این هتل از هتل‌های 5 ستاره مارماریس بوده و شامل یک پارک آبی می‌شود. اتاق های این هتل به 441 عدد می‌رسند که آن را به یکی از هتلهای بسیار بزرگ مارماریس تبدیل کرده است. تمامی اتاق‌ها شامل اینترنت پرسرعت بیسیم بوده و در آنجا رستوران‌هایی بسیار خوب با غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی وجود دارد. امکانات این هتل شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و همینطور حمام ترکی و بسیاری امکانات دیگر می‌شود.

هتل گرند پاشا مارماریس
دیگر هتل 5 ستاره و بسیار خوب در مارماریس هتل گرند پاشا است که شامل امکاناتی بسیار کامل و طراحی مدرن و مجلل است. این هتل دارای اتاق‌هایی تمیز و با امکانات بسیار خوب است و رستوران‌هایی بسیار عالی با غذاهای ترکی و دریایی دارد. این هتل در 300 متری ساحل بوده و به مرکز شهر نیز بسیار نزدیک است. در آنجا امکاناتی مانند خدمات ماساژ درمانی، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده و همچنین پارک آبی وجود دارد.